BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at være kulturbærer via vejledning af teamet og den enkelte medarbejder på en inspirerende og igangsættende måde der giver værdi for borgere i god balance mellem krav, forventninger og ressourcer, så er det måske dig, vi søger som faglig teamleder til Plejecenter Myhlenbergparken.
På Plejecenter Myhlenbergparken har vi en faglig teamleder stilling ledig på 37 timer om ugen og med tiltrædelse pr. 1. marts 2024 eller snarest derefter.
Du vil komme til en arbejdsplads hvor….
- beboeren altid er i centrum
- vi tilstræber en høj faglig kvalitet i opgaveløsningen med udgangspunkt i begrebet ”I sikre hænder”
- det tværfaglige samarbejde og dialogen vægtes højt
- vi ser en styrke i hinandens forskelligheder
- der er godt humør med plads til alle
- vi har fokus på et godt arbejdsmiljø.
Introduktionsperiode:
Vi ser en stor vigtighed i, at du får en god introduktionsperiode med udgangspunkt i dine personlige- og faglige kompetencer. At du får en start, hvor du føler dig tryg i de opgaver, du skal udføre. Der vil være en kollega tilknyttet netop dig i den første periode, som du altid kan søge sparring hos.
Vi søger en person med følgende faglige kvalifikationer:
- Sundhedsfaglig relevant grunduddannelse
- Autorisation som SSA, sygeplejerske, ergoterapeut m.v.
- Interesse for at påbegynde lederuddannelse
- Indsigt i og forståelse for kerneopgaven på område.
Desuden ser vi gerne, at du har nedenstående personlige kompetencer:
- Samarbejdsorienteret og tillidsskabende
- Inspirerende og motiverende
- Evner at vise vej og skabe følgeskab
- Ser muligheder og skabe udvikling
- Stærke relationelle og kommunikative kompetencer
- Struktureret og med overblik
- Anerkendende med evne til at skabe psykologisk tryghed.
Opgaven som faglig teamleder:
Som faglig teamleder bliver du faglig leder for medarbejderne i dit team.
Du vil fungere som bindeled mellem plejecenterlederen og dine kolleger. En del af din tid vil du deltage i løsningen af plejeopgaverne og i dette fungere som rollemodel for dine kolleger. En anden del af din tid vil du løse ledelsesopgaver som eksempelvis udviklingssamtaler.
Som faglig teamleder vil du fungere som et bindeled mellem plejecenterlederen og øvrige medarbejderne i Levebo/ - miljøerne på plejecentret, og du vil være med til at sætte retningen for den faglige ledelse helt tæt på og sammen med beboeren. Desuden vil du have en central rolle i at styrke dokumentation og erfaringsopsamling.
Samtidig vil du indgå i ledelsen på plejecentret sammen med plejecenterlederen og din kolleger som også er faglige teamleder. Desuden vil du blive en del af et netværk med de faglige teamledere på de øvrige plejecentre. Du vil således få mange nære samarbejds- og sparringspartnere i dit daglige arbejde.
Du vil endvidere blive en del af en organisation, hvor arbejdsglæden og ansvarsfølelsen er stor, og hvor vi sætter pris på den åbne og konstruktive dialog med beboere, pårørende, medarbejdere, frivillige og samarbejdspartnere.
Søg stillingen:
Ansøgning vedhæftet dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse sendes elektronisk via Emply Rekrutteringssystem
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.
Ansættelsesproces:
Der er ansøgningsfrist den 10. januar 2024 klokken 12.00.
Der forventes afholdt de første samtaler den 16. januar 2024. Anden samtalerunde forventes afholdt den 23. januar 2024.
Til første samtale vil du skulle løse en konkret opgave. Kommer du videre til anden samtale, skal du endvidere gennemføre en teamprofiltest.
Yderligere oplysninger:
Plejecenterleder Edina Dzekic på tlf. 20 43 27 66 eller pr mail eddze@mariagerfjord.dk.
Du er også velkommen til at komme forbi og få en kop kaffe og en rundvisning.
Om Plejecentret Myhlenbergparken
Plejecentret Myhlenbergparken består af seks afdelinger med leve-bo miljøer for vores 53 beboere.
I Mariagerfjord Kommune arbejder vi efter konceptet ”Fremtidens plejecentertilbud”, der indeholder en hverdagskultur, hvor håb, energi og sammenhæng er nøglebegreber. Vi skaber og går vejen sammen med borgeren, begyndende ved indflytning, i hverdagen og ved livets afslutning.
Formalia
For at være ansat i Mariagerfjord Kommune skal du have MitID.
Om Mariagerfjord Kommune
Mariagerfjord Kommune er en af Danmarks smukkeste kommuner med en unik og varieret natur ved skov, strand og fjord. Vi ligger centralt mellem Aalborg og Aarhus og er på den måde et bindeled mellem Nordjylland og resten af landet. Vores mål er klart: Vi vil mere, og der er plads til flere. Derfor har vi fokus på at skabe de bedste rammer for vores cirka 42.000 borgere, for vores erhvervsliv og for udviklingen af kommunen.
I Mariagerfjord Kommune ønsker vi, at alle vores 3.400 medarbejdere oplever sig som en vigtig del af fællesskabet. Vi har frihed til at bringe vores kompetencer og ideer i spil, så vi løser kerneopgaven bedst muligt og gør en forskel for vores borgere. Vi har fokus på psykologisk tryghed og viser respekt for hinandens forskelligheder. Alle tager vi et medansvar for fællesskabet og opgaven, og derfor lægger vi også stor vægt på et velfungerende samarbejde i MED-organisationen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Mariagerfjord Kommune, Myhlenbergvej 16, 9510 Arden
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959063