BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Skolesekretær
Skolesekretær
Pr. 01.11.23 eller snarest derefter søger vi en sekretær på 21 timer til Astrup Skole.
Astrup Skole er en selvstændig, kommunal specialskole og er Mariagerfjords specialskole for elever med vidtgående generelle indlæringsvanskeligheder og elevgruppen spænder vidt fra bogligt og socialt svage børn til børn med multiple funktionsnedsættelser – vores elevers udviklingsalder er væsentligt under deres fysiske alder.
Der er 54 elever med en aldersspredning fra 6 - 17 år. Vi er næsten 50 medarbejdere i alt. Vi tilbyder en faglig og engageret arbejdsplads, hvor vi er optaget af, hvordan vi sammen gennem flerfaglighed kan støtte, understøtte og udvikle det enkelte barn gennem vores forskellige opgaver. Vi ved, at sammen kan vi mest og derfor er vi optaget af, at det vi aftaler, er også det vi alle gør!
Du vil blive en del af et sekretærteam, hvor I er to sekretærer – dig på 21 timer og den anden på 12 timer.
Om dig:
Vi lægger stor vægt på at få en udadvendt og struktureret medarbejder, som er god til at byde velkommen gennem telefonen, pr. mail og ansigt-til-ansigt. Vi ser gerne, at du har erfaring med sekretærarbejde fra tidligere ansættelser. Vi tilbyder et afvekslende og ansvarsfuldt job på en god skole med højt til loftet, søde elever og gode kollegaer. Vi arbejder med programmer som OPUS økonomi, SBSYS, KMD-elev, Trio og Aula.
Opgaven består hovedsagelig i:
- Budget og regnskab (KMD samt Excel)
- Lønkontrol, budget og opfølgning
- Trio (afregninger)
- Ulempegodtgørelse samt faste tillæg
- SBSYS
- Arkiveringssystem
- Journaliseringsopgaver
- Opus rollebaseret indgang
- Fraværsregistrering
- Ansættelser, fratrædelser, forlængelser
- Indhente børne- og straffeattest
- Løn til tilkaldevikarer (enkeltydelser)
- Andre opgaver
- Revisitation (journalisering mm.)
- Blanketter (fx underretninger)
- Aula (referater fra skolebestyrelsesmøder lægges derpå)
- MED-referater lægges på First agenda fra SBSYS
- Aula
- Elevsystem: Oprettelse af medarbejdere og bosteder
- Ad hoc opgaver
- Arbejdstidsregistrering. Herunder registrering af ferie (opfølgning på 6. ferieuge)
- Telefon- og mailpasning
- Sekretærbistand til ledelsen
Vi forventer:
- At du har en stærk talforståelse og erfaring med at arbejde med økonomi og skoleområdet.
- Ordentlighed og blik for rettidig omhu samt selvstændighed og fleksibilitet.
- Evnen til at bevare overblik, også når det går stærkt.
- Er aktivt medvirkende til, at opfange problemstillinger i regnskab og administrative opgaver.
- Dygtig og præcis formidling både skriftligt og mundtligt
Ansøgningsfristen er den 26. september 2023 kl. 12.00 og samtalerne bliver afholdt den 28.09.23
For yderligere information kontakt:
Anne-Louise Nygaard Sadek (skoleleder) på tlf. nr. 97 11 49 00
Henrik Pedersen (viceskoleleder) på tlf. nr. 97 11 49 04
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Mariagerfjord Kommune, Hadsundvej 11, Astrup, 9510 Arden
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mariagerfjord.career.emply.com/ad/sekretaer/592m7t/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5907793