Social- og sundhedsassistenter til Arden Hjemmepleje

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bliv SSA i Arden Hjemmepleje – sammen lykkes vi

Du vil, som medarbejder i Arden Hjemmepleje, blive en del af et stærkt, fagligt funderet og professionelt team, hvor samarbejdet og arbejdsmiljøet er i højsæde! Dette tager vi meget alvorligt, og der er derfor altid god tid til at dokumentere, læse observationer og have sparring med dine kollegaer. I Arden hjemmepleje er man derfor aldrig overladt til sig selv. 

Arden Hjemmepleje består af en række utrolig kompetente SSA, SSH og enkelte ufaglærte, som sammen løfter kerneopgaven upåklageligt. Men vi mangler dig for at fuldende teamet!

Vi søger social og sundhedsassistent til en fast stilling både i dagvagt og i aftenvagt 

Arden hjemmepleje kan tilbyde en stilling bestående af: 

  • SSA aftenvagt, til en 30 timer ugl, hvor vi kører i fast plan med arbejde hver anden weekend 
  • SSA dagvagt på 35 timer med arbejde hver 3 weekend eller 2 weekend efter ønske

Arbejdsmiljø

I Arden Hjemmepleje snakker vi ikke kun om samarbejde, vi sætter handling bag ordene. Vi hjælper hinanden på tværs i opgaveløsningen, fordi et godt arbejdsmiljø kræver handling, samarbejde og kommunikation. 

Faglig sparring

Vi er gode til at give feedback til hinanden, og til at sparre i gruppen, når vi gennemgår borgerne ved vagtstart, og via observationer i vores omsorgssystem. Som SSA i Arden Hjemmepleje arbejder man tæt sammen med andre faggrupper på tværs af vagtlag for at sikre en høj faglighed, hvor vi ikke vil gå på kompromis med patientsikkerheden eller fagligheden. 

Indflydelse 

Som SSA i Arden Hjemmepleje er du en central og uundværlig del af vores opgaveløsning, hvilket betyder at du har indflydelse på arbejdspladsen, i tæt samarbejde med koordinatorer og leder. Medarbejderne i Arden Hjemmepleje står stærkt sammen skulder ved skulder, og der er derfor ingen dårlige spørgsmål eller fejlfinderkultur, fordi det er imod vores værdier. Når du arbejder i Arden Hjemmepleje skal du aldrig være i tvivl om, at du bliver set, hørt og værdisat, fordi uden dig, ville vi ikke kunne levere den kæmpe indsat vi gør i hverdagen for vores borgere, pårørende og kollegaer.   

Vi lægger vægt på, at du:

  • Kan arbejde systematisk, selvstændigt og bibeholde overblikket
  • Kan tage initiativ, reflektere og være aktiv i faglig sparring i triagering 
  • Vægter humor og ærlighed højt
  • Er omstillingsparat, da vores hverdag er præget af mange forskellige udfordringer
  • Har kendskab til og er fortrolig med IT eller mod på at lære det
  • Vil bidrage til elevers og kollegaers læring

Oplæringsperiode/ Intro 

Vi ser en stor vigtighed i, at du får en god introduktionsperiode med udgangspunkt i dine personlige- og faglige kompetencer. At du får en start, hvor du føler dig tryg i de opgaver, du skal udføre. Der vil altid være en kollega tilknyttet netop dig i den første periode, som du altid kan søge sparring hos!

Hvis du kan se dig selv som vores nye kollega, er det måske lige dig, som vi mangler :-)

Tiltrædelse snarest muligt eller senest 1. november 2023. 

Ansøgningsfrist den 11. september 2023 kl. 12.00.

Der afholdes løbende samtaler. 

Ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

For yderligere oplysninger

Kan henvendelse ske til Hjemmeplejeleder Karen Lerond Jespersgaard 97115870 eller 20464291.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Mariagerfjord Kommune, Anna Damborgsvej, 29, 9510 Arden

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mariagerfjord.career.emply.com/ad/social-og-sundhedsassistenter-til-arden-hjemmepleje/40hspd/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5890586

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet